loading...

مقالات

بازدید : 23
چهارشنبه 18 بهمن 1402 زمان : 16:54

فروش لوازم آتش نشانی در حسن آباد ، افزایش جمعیت و توسعه صنعت باعث شده است مواد قابل اشتعال در دسترس مردم قرار بگیرند. بنابراین احتمال ایجاد آتش سوزی و حریق در ساختمان‌ها افزایش یافته است. در این شرایط، باید آمادگی لازم برای مواجهه با آتش سوزی را داشت.

لوازم و تجهیزات آتش نشانی جزو مهم‌ترین تجهیزات ایمنی ساختمان به شمار می‌روند. به وسیله آنها می‌توان مانع از گسترش آتش سوزی شد و میزان خسارت را به حداقل رساند. در واقع لوازم آتش نشانی، وسایلی هستند که در هنگام حریق می‌توان به کمک آنها از جان و مال افراد محافظت کرد. این وسایل انواع مختلفی دارند و شامل کپسول آتش نشانی، هیدرانت آتش نشانی، تجهیزات کف ساز، اتصالت آتش نشانی و... می‌شوند.
برای خرید انواع وسایل آتشنشانی با بخش فروش لوازم آتش نشانی در حسن آباد تماس بگیرید. شماره های درج شده در آگهی متعلق به فروش لوازم آتش نشانی در حسن آباد است.

فروش لوازم ایمنی و آتش نشانی در حسن آباد
فروش لوازم ایمنی و آتش نشانی در حسن آباد با قیمت مناسبی صورت می‌گیرد. به طور کلی لوازم و تجهیزات آتش نشانی را می‌توان به 3 دسته تقسیم بندی کرد.
دسته اول لوازم و تجهیزات آتش نشانی فردی هستند که شامل کپسول آتش نشانی، کفش، لباس، ماسک، دستکش و عینک آتشنشانی می‌شوند. معمولا آتش‌نشان‌ها در حین خاموش کردن آتش از این وسایل استفاده می‌کنند.

دسته دوم، وسایل و تجهیزات آتشنشانی صنعتی هستند. از جمله این وسایل می‌توان به گوی اطفاء حریق، شیر هیدرانت، کوپلینگ، اسپرینکلر و بوستر پمپ آتش نشانی اشاره کرد.

دسته سوم لوازم آتش نشانی شامل تجهیزات اعلام حریق می‌شوند. آشکارساز دود، آشکارساز گرما، آشکارساز ترکیبی دود و گرما، آژیر و شستی اعلام حریق در این گروه قرار می‌گیرند. برای تهیه انواع وسایل و تجهیزات ایمنی آتش نشانی فقط کافی است با مرکز فروش لوازم ایمنی و آتش نشانی در حسن آباد تماس بگیرید.

فروش لوازم آتش نشانی در حسن آباد تهران
فروش لوازم آتش نشانی در حسن آباد تهران ، مهم‌ترین لوازم ایمنی فردی آتش نشانی شامل کلاه ایمنی، کفش ایمنی، لباس کار، ماسک اکسیژن، کپسول آتش نشانی، عینک و دستکش آتش نشانی می‌شوند.

- کلاه ایمنی : یکی از وسایل کاربردی است که برای محافظت از سر در برابر ضربات مورد استفاده قرار می‌گیرد.
- کفش ایمنی : این کفش‌ها کیفیت بالایی دارند و مانع از برخورد پا به اجسام تیز و برنده می‌شوند. علاوه براین از پا در مقابل برق گرفتگی، لغزندگی، سوختن و آسیب دیدگی جلوگیری می‌کنند.
- لباس کار ایمنی : این نوع لباس کار ویژگی‌های منحصربه فردی دارد که از آن جمله می‌توان به انعطاف پذیری و مقاومت بالا، ضد آب و ضد آتش بودن اشاره کرد. لباس‌های آتش نشانان به گونه ای طراحی شده اند که از آنها در برابر حرارت، سطوح لیز، سقوط اجسام، گازهای سمی و... محافظت می‌کنند.
- ماسک اکسیژن : یکی دیگر از لوازم و تجهیزات ایمنی آتش نشانی است که از جنس‌های مختلفی مانند پلاستیک، سیلیکون یا کائوچو ساخته می‌شود. برخی از انواع ماسک‌های اکسیژن می‌توانند تمام صورت را بپوشانند؛ در حالی که نوع دیگری از آنها وجود دارند که فقط نیمی از صورت را می‌پوشانند.
- کپسول آتش نشانی : جزو مهم‌ترین لوازم اطفاء حریق به شمار می‌رود. در حال حاضر، انواع مختلفی از کپسول‌های آتش نشانی وجود دارند که از نظر نوع ماده اطفایی، حجم و وزن با هم متفاوت هستند. این تجهیزات، بدنه مقاومی دارند. روی بدنه آنها اطلاعاتی درباره نوع ماده اطفایی، نحوه استفاده و... درج شده است. امروزه در بسیاری از سازمان‌ها، ادارات، ساختمان‌های مسکونی و... از این لوازم استفاده می‌شود. وجود این کپسول‌ها باعث می‌شود تا در صورت بروز حادثه، قبل از رسیدن آتش‌نشان‌ها از گسترش حریق جلوگیری کنند.
- دستکش آتش نشانی : این دستکش‌ها به خوبی می‌توانند در مقابل برق گرفتگی، پارگی، سوختگی و... مقاومت کنند. انواع مختلفی از آنها وجود دارند که هر یک برای کاربرد خاصی طراحی شده اند. مدل‌های مختلف این دستکش‌ها شامل دستکش‌های ضد اسید، ضد برش و ضد حرارت می‌شوند.
- عینک ایمنی : یکی از وسایل ایمنی آتش نشانی است که مانع از برخورد اجسام ریز به چشم‌ها می‌شود. این نوع عینک از انعطاف پذیری و مقاومت بالایی برخوردار است. شیشه عینک ایمنی آتش نشانی می‌تواند در برابر خراشیدگی مقاومت کند.
برای خرید انواع وسایل ایمنی آتش نشانی با مرکز فروش لوازم آتش نشانی در حسن آباد تهران تماس بگیرید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 118
  • بازدید کلی : 315
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه